سفارش تبلیغ
صبا ویژن
میخ در

بسم رب الزهرا

یا زهرا سلام الله علیها...



از خدیجه سلام الله علیها نقل شده است که فرمود : چون ولادت فرزندم نزدیک شد به سراغ قابله های قریش فرستادم ولی چون همسر محمد صلی الله علیه وآله بودم از آمدن امتناع ورزیدند ، در همین هنگام چهار زن بر من وارد شدند با جمال و زیبایی و نورانیتی وصف نشدنی ، یکی از آنان گفت : من مادر تو حوایم ، و دیگری گفت : من آسیه ام ، و سومی گفت : من ام کلثوم خواهر حضرت موسی هستم ، چهارمی گفت : من مریم هستم ، آمده ایم تا به تو در امر زادن کمک کنیم .
این روایت در منابع اهل سنت ذکر شده که عبارتند از : ذخائرالعقبی ، صفوری شافعی ، ینابیع الموده

منبع : فاطمه الزهرا من المهد الی الحد .


سلام


می خوام یه کم حرف بزنم با دوستانی که کمی خشک مقدس و متحجر هستن ! البته تو خونه و برای خانوده !
دوستانی که در هیئت ها سوپر سینه زن هستن ! اما تو خونه حاجی زهر مار !
بزرگوار منو ببخش که یه کمی تند صحبت می کنم ! ، این حرفایی هم که می زنم می خوام رسم رفاقت رو به جا بیارم ، البته منظورم با شخص خاصی نیست ، منظورم همون طیفی هست که بالا ذکر کردم .
بعضی از دوستان هستن که وقتی با رفقاشون هستن ، همچین میگن و میخندن که هرکی ندونه فکر می کنه اینا محیط خانواده رو تبدیل به بهشت کردن ! ، اما خبر ندارن که این بنده خدا محیط خانواده رو تبدیل به قسمتی از جهنم کرده و به اسم دین و مذهب همه رو از دین و مذهب فراری میده !
بزرگواری که این مطلب رو می خونی ، اگر هم اهل هیئت و این حرفا نیستی ، تا آخر این مطلب رو بخون ، شاید به دردت بخوره .
دوست عزیز ، این مطلب رو به مناسبت تولد مادرمون حضرت زهرا سلام الله علها نوشتم ، پس بهتر که ربطش بدم به خانم های محترم .
اگر تو منزل خواهر داری ، تو برقراری رابطه با خواهرت اکسیر محبت رو فراموش نکن ، اینجور نباشه که با خواهرت همچین خشک و بی روح برخورد کنی که حالش از هرچی بچه مذهبی و دین به هم بخوره از دین فراری بشه !
طوری نباشه وقتی با رفقات هستی بگی و بخندی اما زمانیکه وارد منزل میشی و خواهرت رو می بینی جوری برخورد کنی که از شما فراری بشه ، ما عشق ورزیدن به خواهرمون رو از مولامون سیدالشهدا یاد گرفتیم ، !
تو این جنگی که استکبار بر علیه ما شروع کرده و داره وجب به وجب کشورمون رو شخم می زنه خیلی باید هواسمون جمع باشه ! فکر نکنی که جنگ فقط اینه که موشک از آسمون بیاد روی سرت ! همین انواع و اقسام فیلم های مبتذل و شبکه های ماهواره ای و مانمکن های ول گرد تو خیابونها ، برای انحراف خواهر من و شما خیلی هم زیاد هست !
فقط می خواستم بدونی که کلا جنس دختر تشنه محبت و اگر این محبت رو از برادرش نبینه یقین داشته باش هستن روبه صفتایی که از این اخلاق بد سوء استفاده کنن و نوعی محبت مصنوعی رو نشون خواهر من و شما بدن و اونارو شکار کنن ، باید با خواهرت درون منزل رفاقت کنی ، خدا کنه بتونم منظورم رو برسونم ، واقعا باید با خواهرت رفاقت کنی ، با خواهرت گردش برو ، سینما برو ، کوه برو ، خلاصه هواشو داشته باش ، که اگر دیر متوجه بشی دیگه پشیمونی فایده ای نداره !


مادر جان می خواستم با شما هم کمی درد و دل کنم ، ما اگر به خاطر ولادت شما خوشحال هستیم ، ته دلمون ناراحتی های زیادی داریم ، از بابت دختران شیعه بحرینی ، دختران ایرانی که در کشورهای عربی مورد سوء استفاده قرار می گیرن ، از بابت تمام زنان جهان که استکبار جهانی هرجور که بخواد با اونها برخورد می کنه اما به اسم آزادی ! به خاطر زن هایی که در فلسطین اشغالی درون ویترین فروشگاه ها جهت فروش قرار داده می شن ! خلاصه شما از درد دل ما خبر داری ، مادر جان یه درخواست هم از شما دارم ، هر کاری خواستید تو این دنیا با من بکنید ، هر چیزی رو خواستید از من بگیرید ، اما عشق به خودتون و امام حسن مجتبی رو از من نگیرید ، من رو از روضه ها جدا نکنید ، اشک چشم رو از من نگیرید ،از مشکلات ما خبر داری ، که اگر هم مدد شما نبود تا به حال شاید من هم دیگه به فکر نوشتن همچین مطالبی نبودم ،؛ البته شاید نداره ، قطعا همینجوری بود !
 مادر جان ماهم از فرزند شما ، امام حسن مجتبی علیه السلام پیروی می کنیم ، اون آقایی که مادرش رو در مقابل چشمانش کتک زدن و هر روز قاتل مادرش رو میدید و دم نمی زد !
ماهم خون دل می خوریم و صبر می کنیم تا زمان گرفتن انتقام برسه .
یا زهرا...


نوشته شده در دوشنبه 90/3/2ساعت 7:15 صبح توسط احمد متوسلیان دل نوشته ها ( ) |


Design By : Pars Skin